L'usu crescente di e fonti d'energia rinnuvevuli hè a basa di a transizione energetica : grazia à l'innuvazione cuntinuu, queste diventanu sempre più efficaci è cumpetitive, mentre chì e tecnulugia novi sò à l'orizzonte.
Non solu generanu l'electricità senza emette gasi di serra, ma sò ancu praticamenti inesauribili. L'energii rinnuvevuli sò a basa di a transizione energetica. Per esse precisu, l'energia utilizata ùn hè mai veramente rinnuvata ma piuttostu trasfurmata in electricità. Quessi sò e fonti d'energia cum'è u ventu è a luz di u sole chì si rinnovanu indipindentamente da qualunque usu hè fattu di elli, in uppusizione à, per esempiu, i combustibili fossili cum'è u carbone è l'oliu.
Tecnulugie mature: energia idroelettrica è geotermica
U modu più anticu di generà elettricità da fonti rinnuvevuli hèidroelettrica(i primi centrali energetichi datanu à a fine di l'anni 1800) è hè ancu u più grande, cù una capacità installata glubale più grande di quella di tutte l'altri fonti rinnuvevuli cumminati. Questa hè una tecnulugia matura chì ùn si presta micca à rivoluzioni disruptive, ma e tecnulugia novi ponu rinfurzà l'efficienza di e piante è allargà a so vita. Inoltre, in parechje nazioni, in particulare i paesi in via di sviluppu, ci hè ancu un putenziale sustinibili di crescita in a capitalizazione di e risorse d'acqua di u paese.
L'energia geotermica hè una altra tecnulugia stabilita, chì data di u principiu di u XXu seculu. A prima pianta di u mondu, in Larderello in Tuscana, hè stata aperta in u 2011 ma i primi spirimenti datanu di u 1904. L'energia geotermica ghjoca oghje un rolu secundariu à u livellu glubale, in parte perchè solu certi lochi di u mondu godenu di risorsi geotermali impurtanti. Tecnulugia innovativa, cum'èentalpia bassai pianti geotermali, ponu, però, allargà notevolmente u numeru potenziale di paesi adatti à u sviluppu di l'energia geotermica.
L'immensa crescita di l'energia solare è eolica
Energia solare fotovoltaica, cum'è l'energia eolica, hè u prutagunista di a transizione energetica chì hè attualmente in corso. Mentri finu à uni pochi d'anni fà u so rolu era cunsideratu marginale, oghje hè in una crescita vertiginosa: a capacità fotovoltaica glubale hè aumentata da 40 GW in u 2010 à 580 GW in u 2019. U creditu per questu deve esse sopratuttu à l'avanzati di l'innuvazione tecnologica, in u mondu. in particulare in u settore di a scienza di i materiali, chì anu fattu e piante fotovoltaiche economicamente competitiva cù i combustibili fossili. Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Rinnovabile (IRENA), u costu di pruduce l'electricità da a fotovoltaica hè cascatu da 82% in l'ultima dicada. È a prospettiva hè ancu più promettente: cù a tecnulugia di l'ultima generazione, serà pussibule aumentà l'efficienza di i pannelli solari da 30% paragunatu à i livelli di l'oghje è a produtividade di più di 20%.
A tecnulugia hà ancu fattu enormi passi avanti in u settore dienergia di u ventu: oghje i turbine eoliche ponu stenderà sin'à 200 metri di diàmitru è si prevede chì aumenteranu ancu più. L'aumentu di a produtividade hà purtatu i costi ancu in questu casu: da u 2010 à u 2019, u costu di pruduce l'energia eolica in terra hè cascatu da 39% è offshore hè cascatu da 29%. U risultatu hè stata una crescita spettaculare: a capacità generale di i parchi eolici onshore hè cresciutu da 178 GW in 2010 à 594 GW in 2019.Piante offshoreanu vistu una espansione più lenta cù solu 28 GW installati in 2019, ma u putenziale di crescita hè enormu.
Tecnulugie emergenti: energia marina, idrogenu è almacenamentu
Frà e fonti più promettenti d'energia rinnuvevuli per u futuru sò i nostri mari è l'oceani, cù u so immensu putenziale: a manera più ovvia di pruduce l'electricità hè di utilizà l'energia generata da u muvimentu di l'onda, ma un altru modu hè di sfruttà u putere. di e maree, cù u benefiziu chì queste ponu esse prediche cù precisione. L'altri metudi includenu quelli chì sò basati nantu à e diffirenzii di temperatura trà l'acqua di a superficia è l'acqua prufonda o ancu basati nantu à e differenzi di salinità di e diverse masse d'acqua. A tecnulugia per sfruttà sti fonti ùn hè ancu abbastanza matura per facilità u so usu cummirciali generalizatu, ma certi pianti sperimentali è prototipi sò digià stati creati è anu pruduciutu risultati pusitivi, in particulare quelli chì riguardanu a putenza di l'onda è a putenza di marea. U potenziale teoricu hè stimatu à 700 GW è 200 GW, rispettivamente.
Un'altra risorsa chì vale a pena menziona hèl'idrogenu, chì ùn hè micca una fonte d'energia ma piuttostu un vettore energeticu chì, se a so estrazione hè alimentata da e rinnovabili, hè 100% verde. A so cuntribuzione pò esse soprattuttu preziosa per fà i settori chì sò difficiuli di elettrificà, cum'è l'industria pesante, u trasportu marittimu, l'aviazione è u trasportu stradale, sustinibili. I tecnulugii per l'idrogenu sò sempre in una fase iniziale è ùn sò micca pronti per l'usu in una scala cummerciale, ma paragunatu à l'altri tecnulugii, u tempu necessariu per preparà sta tecnulugia per un rollout à grande scala hè assai più corta.
U almacenamentu di energiai sistemi ghjucanu ancu un rolu decisivu perchè sò necessarii per cumpensà l'intermittenza di fonti d'energia rinnuvevuli cum'è u sole è u ventu. Stòricamente, a forma più impurtante di almacenamentu era pumped centrali idroelettriche, ma u prugressu tecnologicu attuale hà vistu u sviluppu sustinibili di batterie, in particulare batterie di lithium ion, chì ponu esse situate indipindentamente in ogni locu. A diffusione di l'impianti di almacenamentu di l'energia hè sempre limitata, ma cresce rapidamente grazia, ancu in questu casu, à l'avanzati in l'innuvazione tecnulogica chì migliuranu in permanenza a qualità è u rendiment di e batterie è riducendu i so costi di pruduzzione. Quandu u almacenamentu di l'energia hè cumplettamente integratu in e reti elettriche, e centrali di energia rinnuvevule intermittenti puderanu in ogni mumentu intruduce l'energia chì pruducenu in a rete, indipendentemente da e cundizioni atmosferiche: sarà tandu pussibule di ottene un mischju di generazione d'electricità cumplettamente. senza emissioni. Un futuru chì ùn hè tantu luntanu.
simu un fabricatore è distributore espertu in l'industria di i connettori. furnimu cumpunenti standard è OEM connettori cù brevi / senza tempu di consegna
Semu ancu specializati in Amphenol è Phoenix.
Email/Skype: jayden@xinluancq.com
Whatsapp/Telegram: +86 17327092302
Tempu di post: 22-mar-2023