U 3.11, StoreDot, un pioniere è capu mundiale in a tecnulugia di batterie Extreme Fast Charging (XFC) per i veiculi elettrici, hà annunziatu un passu maiò versu a cummercializazione è a pruduzzione à grande scala attraversu a so cullaburazione cù EVE Energy (EVE Lithium), secondu PRNewswire.
StoreDot, una sucietà israeliana di sviluppu di batterie è leader in a tecnulugia Extreme Fast Charging (XFC) per i veiculi elettrici, hà annunziatu un accordu strategicu di fabricazione cù EVE Energy. Questu marca un passu significativu versu a cummercializazione è a produzzione di massa di e so batterie innovatori.
A cullaburazione cù EVE, u primu fabricatore di batterie di u mondu, permette à StoreDot di utilizà e capacità di fabricazione avanzata di EVE per risponde à i bisogni pressanti di l'OEM cù e so batterie 100in5 XFC. Queste batterie ponu esse ricaricate à 100 miles o 160 chilometri in solu 5 minuti.
A batteria 100in5 XFC serà ancu in produzzione di massa in 2024, facendu a prima batteria di u mondu capace di carica assai veloce,risolve veramente u prublema di l'ansietà di carica. A batteria 100in5 XFC ottenga un rinfurzà di l'energia per mezu di l'innuvazione è i sviluppi in i materiali, piuttostu cà di confià solu nantu à stacking fisicu. Questu hè un mutivu impurtante perchè hè assai ottimista.
I punti principali di l'accordu includenu:
trà StoreDot è EVE Energy per a fabricazione di batterie.
StoreDot averà accessu à a so tecnulugia di ricarica rapida per migliurà e capacità di produzzione à grande scala, risultatu in
miglioramenti significativi à e soluzioni di carica avanzate per i fabricatori di veiculi elettrici.
L'impronta di fabricazione globale di EVE Energy ghjoca un rolu criticu in questu accordu.
StoreDot avanza in a so roadmap di produttu "100inX", chì hà u scopu di migliurà significativamente a velocità di carica. Questu aiuterà ancu StoreDot à avanzà i so sforzi di produzzione di massa.
EVE hà travagliatu cù StoreDot da 2017 cum'è investitore è membru di l'azionista chjave. EVE fabricarà a batteria 100in5 XFC, mettendu in risaltu a sinergia trà a tecnulugia di batterie innovativa di StoreDot è e capacità di fabricazione di EVE. Stu accordu marca una tappa impurtante in l'industrializazione di EVE à l'oltremare di tecnulugia high-end.
Assicura a capacità di fabricazione di volumi di StoreDot è solidifica una forte alleanza destinata à avanzà l'industria di i veiculi elettrici cù soluzioni di carica rapida.
Amir Tirosh, COO di StoreDot, hà enfatizatu u significatu di l'accordu, dicendu chì hè un puntu di svolta chjave per StoreDot. L'accordu cù EVE Energy permetterà à StoreDot di serve i clienti chì ùn anu micca e so capacità di fabricazione.
À propositu di StoreDot:
StoreDot hè una cumpagnia israeliana chì sviluppa tecnulugia di batterie. Sò specializati in batterie Extreme Fast Charge (XFC) è sò i primi in u mondu à aspittà a produzzione in massa di batterie XFC. Tuttavia, ùn fabricaranu micca e batterie stessu. Invece, licenzianu a tecnulugia à EVE Energy per a fabricazione.
StoreDot hà un gran numaru di investitori strategichi, cumprese BP, Daimler, Samsung è TDK, frà altri. Questa putente alleanza include partenarii in lithium-ion, VinFast, Volvo Cars, Polestar è Ola Electric.
A cumpagnia hà u scopu di allevà i prublemi di gamma è di carica per l'utilizatori di veiculi elettrici (EV). L'obiettivu di StoreDot hè di permette à i EVs di carricà u più veloce di e vitture tradiziunali. Questu hè ottenutu per via di l'usu di sustanzi chimichi innovatori dominati da u siliciu è composti proprietarii ottimizzati per l'AI.
Tempu di Postu: Mar-12-2024