Tesla Cybertruck hà rivoluzionatu l'industria di l'automobile cù u so sistema elettricu 48V innovativu è steer-by-wire.Di sicuru, tali prugressi trasformative ùn saria micca pussibule senza una nova manera di cablare i cablaggi è un novu cambiamentu in i metudi di cumunicazione.
Tesla Motors hà recentemente presentatu un brevettu è hè tornatu à guardà i cablaggi di filu.
Cybertruck pò pare un pocu insidu è si senti menu bè di ciò chì Musk hà dettu prima. Tuttavia, e tecnulugia avanzate di Cybertruck ùn delude micca.
Unu di questi hè u sistema elettricu di bassa tensione 48V utilizatu per a prima volta in un veiculu di produzzione. Tesla hà migliuratu è simplificatu a so architettura elettrica attraversu miglioramenti significativi, chì li permettenu di custruisce a prossima generazione di veiculi elettrici à un costu megliu.
Tesla hà annunziatu chì l'architettura di cablaggio di u Cybertruck serà simplificata significativamente cumparatu cù i veiculi elettrici Tesla precedenti. Tesla hà realizatu questu utilizendu più controller lucali cunnessi à un bus di cumunicazione à alta velocità invece di cunnette ogni cumpunente elettricu à un controller cintrali.
Per capiscenu sta situazione, hè necessariu di parlà di i veiculi tradiziunali.
Di genere, ogni sensoru è cumpunente elettricu in un veiculu deve esse cunnessu à un controller cintrali è un sistema di bassa tensione per u putere. A volte, questu significa chì e parti cumplessi necessitanu assai fili. Pigliemu una porta di vittura cum'è un esempiu. Puderia cuntene sensori chì signalanu à l'urdinatore di a vittura chì a vittura hè aperta, chjusa o inclinata. U stessu hè veru per i finestri, chì anu i buttoni chì attivanu per apre è chjude. Questi switch sò cunnessi à i cuntrolli di u veiculu, chì à u turnu sò cunnessi à l'attuatori di a finestra per calà o elevà u vetru.
À questu puntu, aghjustemu parlanti, airbags, camere …… È capirete perchè i cablaggi sò cusì cunfusi. I fili in i veiculi muderni si stende per migliaia di metri, aghjunghjendu cumplessità, costu è pesu. Per aggravà e cose, a custruzzione è a stallazione hè fatta in fondu à a manu. Quessi sò prucessi caru è tempu chì Tesla vole eliminà.
Hè per quessa chì hè stata cun l'idea di cuntrolli distribuiti. Invece di una unità centralizata, u veiculu serà equipatu di parechji cuntrolli lucali per diverse funzioni.
Controller distribuiti
Per esempiu, i cuntrolli di a porta sò rispunsevuli di l'alimentazione di finestre, parlanti, luci, specchi, etc., è altri cumpunenti elettricamente prima di pudè travaglià. In questu casu, i fili seranu brevi è puderanu esse tutti cuntenuti in l'assemblea di a porta.
A porta sarà allora cunnessa à l'autobus di dati di u veiculu cù solu dui fili, chì furnisce ancu putere à i cumpunenti elettrici. Tutta a cumplessità di a porta pò esse realizata cù solu dui fili, mentre chì una vittura cunvinziunali necessitava una decina o più, chì hè ciò chì Tesla hà fattu cù u Cybertruck.
U pickup elettricu usa un sistema di steer-by-wire chì richiede un bus di cumunicazione à alta velocità (bassa latenza) per trasmette i movimenti di u volante à i roti di Cybertruck in tempu reale. Hè per quessa chì l'autobus CAN utilizatu in a maiò parte di e vitture d'oghje ùn hè micca curtu: hà un flussu di dati bassu (circa 1 Mbps) è una latenza alta. Invece, Tesla usa una versione di l'architettura Gigabit Ethernet cù Power over Ethernet, utilizendu e stesse linee di dati per alimentà i cumpunenti.
A rete di dati chì Tesla usa in Cybertruck hà una latenza di solu una meza milliseconda, perfetta per i signali di turnu. Fornisce ancu abbastanza larghezza di banda per permette à i vari controller di cumunicà in tempu reale è travaglià cum'è unu. Tesla hè stata cuncessa una patente per stu sistema di cumunicazione in dicembre scorsu, è Cybertruck ne prufitta pienamente. Tuttavia, Tesla hà un altru ace in u pirtusu chì puderia aiutà à simplificà a fabricazione. Hè cruciale per a vittura elettrica di 25 000 $ di Tesla, chì pensa à lancià in 2025.
Sistema di cablaggio modulare
Sicondu una recente applicazione di brevettu intitulata "Architettura di u Sistema di Wiring", Tesla hà designatu un sistema di cablaggio modulare chì simplifica assai a fabricazione. Questu include u cablaggio di backbone per l'energia è i dati, è hè blindatu EMI per limità l'interferenza. A più bona parte hè chì stu cablaggio modulare include revestimenti conduttivi è adesivi nantu à u corpu, chì sustene l'assemblea robotica è u novu prucessu di fabricazione di veiculi senza scatula di Tesla.
Sicondu i grafichi inclusi in l'applicazione di patente, u sistema di cablaggio modulare farà i cavi obsoleti è i cumpunenti si metteranu in u locu grazia à i connettori proprietari. Hè ancu pianu, perchè i fili ùn si stanu micca o ancu esse notevuli. A cuntrariu di i cablaggi di filu, chì devenu esse stallati manualmente da i travagliadori in una linea di produzzione, a stallazione di un sistema di cablaggio modulare hè megliu adattatu per l'automatizazione.
In cuntrastu, i connettori di un sistema di cablaggio pianu sò inclusi in ogni cumpunente di l'automobile, da pannelli strutturali à assemblei più cumplessi cum'è e porte. L'installazione di questi cumpunenti implica ancu di fà e cunnessione necessarie, simili à cumu i Legos sò incollati. Questu reduce u tempu di produzzione è u costu.
Ùn sò micca sicuru se Cybertruck include stu tipu di cablaggio, anche se certamente usa un bus Ethernet gigabyte di qualità automobilistica invece di un bus CAN. Tuttavia,i dui sistemi travaglianu inseme senza saldatura è furnisce un doppiu benefiziu quandu sò usati inseme.
U mudellu di Tesla pianificatu à pocu costu prubabilmente ùn hà micca aduprà steer-by-wire o altri cumpunenti esotici, ma certamente avarà bisognu di una spina di cumunicazione rapida è un sistema di cablaggio modulare cum'è quellu descrittu in a patente.
Tempu di Postu: Dec-13-2023