L'era di l'architettura di zona richiede connettori hibridi

Cù u crescente gradu di l'elettronica in l'automobile, l'architettura di l'automobile hè in un cambiamentu prufondu.TE Connectivity(TE) s'immerge in profondità in e sfide di connettività è soluzioni per l'architetture di l'elettronica / elettrica di l'automobile (E / E) di prossima generazione.

 

Trasfurmazione di l'architettura intelligente

 

A dumanda di i cunsumatori muderni di vitture hè passata da u mero trasportu à una sperienza di guida persunalizata è persunalizabile. Stu cambiamentu hà guidatu a crescita splusiva di cumpunenti elettronichi è funzioni in l'industria di l'automobile, cum'è sensori, attuatori è unità di cuntrollu elettronicu (ECU).

 

Tuttavia, l'architettura E / E di u veiculu attuale hà righjuntu i limiti di a so scalabilità. Per quessa, l'industria di l'automobilistica esplora un novu approcciu per trasfurmà i veiculi da architetture E / E altamente distribuite à architetture "duminiu" o "regionale" più centralizzate.

 

U rolu di a cunnessione in l'architettura E/E centralizzata

 

I sistemi di cunnessu anu sempre ghjucatu un rolu chjave in u disignu di l'architettura E / E di l'automobile, supportendu cunnessione altamente cumplessu è affidabile trà sensori, ECU è attuatori. Siccomu u numeru di i dispositi elettronici in i veiculi cuntinueghja à aumentà, u disignu è a fabricazione di connettori sò ancu affruntati sempre più sfide. In a nova architettura E/E, a connettività ghjucà un rolu più impurtante in risponde à i crescenti esigenze funziunali è assicurà a affidabilità è a sicurità di u sistema.

 

Soluzioni di cunnessione ibrida

 

Quandu u numeru di ECU diminuisce è u numeru di sensori è attuatori aumenta, a topulugia di cablaggio evoluzione da parechje cunnessione individuale puntu à puntu à un numeru più chjucu di cunnessione. Questu significa chì l'ECU anu bisognu di accodà e cunnessione à parechji sensori è attuatori, creendu a necessità di interfacce di connettori hibridi. I connettori ibridi ponu accumpagnà e cunnessione di signale è di putenza, dendu à i produttori di l'automobili una soluzione efficace à bisogni di cunnessione sempre più cumplessi.

 

Inoltre, cum'è funzioni cum'è a guida autonoma è i sistemi avanzati di assistenza à u cunduttore (ADAS) cuntinueghjanu à sviluppà, a dumanda di cunnessione di dati hè ancu crescente. I connettori ibridi anu ancu bisognu di supportà metudi di cunnessione di dati cum'è cunnessione coaxial è differenziale per risponde à i bisogni di cunnessione di l'equipaggiu, cum'è camere d'alta definizione, sensori è rete ECU.

 

Sfide è esigenze di cuncepimentu di cunnettori

 

In u disignu di connettori ibridi, ci sò parechje esigenze di cuncepimentu criticu. Prima, cum'è a densità di putenza aumenta, una tecnulugia di simulazione termale più avanzata hè necessaria per assicurà a prestazione termale di i connettori. Siconda, perchè u connettore cuntene sia cumunicazioni di dati è cunnessione di putenza, a simulazione è l'emulazione di l'interferenza elettromagnetica (EMI) sò necessarie per assicurà un spaziu ottimali è cunfigurazioni di cuncepimentu trà i segnali è u putere.

 

Inoltre, in una testata o una contrapartita di connettore maschile, u numeru di pin hè più altu, chì richiede misure protettive supplementari per prevene danni à i pin durante l'accoppiamentu. Questu include l'usu di caratteristiche cum'è i piatti di guardia di pin, i normi di sicurezza kosher, è e coste di guida per assicurà a precisione è affidabilità di l'accoppiamentu.

 

Preparazione per l'assemblea automatizata di cablaggi

 

Cume a funziunalità ADAS è i livelli d'automatizazione aumentanu, e rete ghjucanu un rolu sempre più impurtante. Tuttavia, l'architettura E / E di u veiculu attuale hè custituita da una reta cumplessa è pisanti di cavi è dispusitivi chì necessitanu passi di pruduzzione manuale di tempu per pruduce è assemble. Dunque, hè assai desideratu di minimizzà u travagliu manuale durante u prucessu di assemblea di cablaggio di filu per eliminà o minimizzà e fonti potenziali di errore.

 

Per ottene questu, TE hà sviluppatu una gamma di soluzioni basate nantu à cumpunenti standardizati di connettori specificamente pensati per sustene u processu di a macchina è i prucessi d'assemblea automatizati. Inoltre, TE travaglia cù i fabricatori di macchine utensili per simulà u prucessu di assemblaggio di l'abitazione per verificà a fattibilità è assicurà l'accuratezza è l'affidabilità di u prucessu di inserimentu. Questi sforzi daranu à i produttori di l'automobili una soluzione efficace per affruntà i bisogni di connettività sempre più cumplessi è i requisiti di efficienza di produzzione crescente.

 

Outlook

 

A transizione à architetture E/E più simplici è più integrate offre à i produttori di l'automobile l'uppurtunità di riduce a dimensione è a cumplessità di e rete fisiche mentre standardizza l'interfaccia trà ogni modulu. Inoltre, a digitalizazione crescente di l'architettura E / E permetterà a simulazione di u sistema cumpletu, chì permette à l'ingegneri di cuntà migliaia di esigenze di u sistema funzionale in una fase iniziale è evità e regule critiche di cuncepimentu esse trascurate. Questu furnisce à i produttori di l'automobili cun un prucessu di cuncepimentu è sviluppu più efficiente è affidabile.

 

In questu prucessu, u disignu di i connettori ibridi diventerà un attivatore chjave. I disinni di connettori ibridi, supportati da simulazioni termiche è EMC è ottimizzati per l'automatizazione di cablaggi di fili, puderanu risponde à e crescente richieste di connettività è assicurà l'affidabilità è a sicurezza di u sistema. Per ghjunghje stu scopu, TE hà sviluppatu una seria di cumpunenti di cunnessu standardizati chì sustene e cunnessione di signale è di putenza, è sviluppa più cumpunenti di cunnessu per diversi tipi di cunnessione di dati. Questu furnisce i pruduttori di vitture una soluzione flessibile è scalabile per risponde à e sfide è e bisogni futuri.


Postu tempu: Apr-10-2024